Ola, nesta entrada vamos a analizar algún recursos
tecnolóxicos que están relacionados co tema a tratar neste blog.
Os recursos que vou a analizarunha cortametraxe, una imaxen
e un artículo dunha prensa.
1) Cortametraxe:
Neste apartado da entrada
imos analizar una cortametraxe moi entretida sobre a diversidade. O video
chámase: Corto de Disney los pajaros y la grulla monstruos video de prueba.
A cortametraxe conta a historia dun paxaros que son todos
idénticos, estes estaban sempre nun cable da luz.
Un día xunto a eses paxariños chegou un páxaro moi grande, moi diferente as demais aves. Os páxaros que eran totalmente iguais non querían estar co páxaro novo, debido a que o vían diferente a eles. Nun intento do novo por integrarse no grupo, acercouse aos páxaros pero este ao pesar moito e situarse no medio deoles provocou que os outros voasen e quedasen sen plumas. Por o tanto, ao final os páxaros que eran bonitos acabaron sendo mais feos que o páxaro grande.
Este video pareceume moi interesante para o tema que tratamos no blog, debido a que a moita xente con algún tipo de necesidade especial moitas veces non son totalmente aceptados por os seus compañeiros ou mesmo por algúns profesores.
2) Imaxen:
Outro recurso a tratar é unha imaxen. A imaxen persoalmente paréceme que reflexa moi ben a diversidade que se pode atopar nas aulas.
Como se pode observar na imaxe hai nenos de diferentes nacionalidades, e ademáis o que mais importa e que hai unha nena e mais un neno en silla de rodas, como se pode ver todos están convindo contentos.
Esta imaxen paréceme que reflexa moi ben o que queremos transmitir con este blog sobre a diversidade, ademáis na miña opinión esta fotografía pódese utilizar nunha clase para que os alumnos e mais as alumnas aprender a convivir con persoas diferentes a eles.
3) Prensa dixital:
Un último recurso que vamos a analizar é un artigo dunha prensa. Neste caso o articulo provén da prensa dixital la opinión coruña. O artigo chámase La diversidad en el aula.
O artigo explica que moitas veces hai alumnado con problemas de aprendizaxe sen ser diágnosticados. Para ser mais exactos, dos problemas de aprendizaxe que se mencionan son a dislexia, o déficit de atención e hiperactividade, o síndrome de Asperger… No artigo tamén nos explican como se reproducen eses transtornos, como poden afectan aos nenos e mais as nenas na súa aprendizaxe.
Unha parte que a min personalmente me pareceu moi interesante foi como as familias e mais os profesores poden axudar a estas persoas, para que poidan vivir sen problemas.
Creo que o artigo sería útil para que os nenos poidan aprender como hai persoas que teñen problemas de aprendizaxe e iso non significa que son diferentes a eles.
FICHA PARA EL ANÁLISIS DE RECURSOS TIC
NOMBRE DEL RECURSO TIC: CORTAMETRAXE
BREVE DESCRIPCIÓN:
VALORACIÓN TÉCNICA
|
|||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
|
|||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
X
|
||||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
X
|
||||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
X
|
||||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
X
|
Na miña opinión, a linguaxe visual e moi boa porque reflexa moi ben o que queremos transmitir co blog.
|
|||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
X
|
||||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
X
|
||||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
|
|||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
|
|||||
ATRACTIVO
|
X
|
||||||||||||||
MOTIVADOR
|
X
|
||||||||||||||
INNOVADOR
|
X
|
||||||||||||||
CREATIVO
|
X
|
||||||||||||||
INCLUSIVO
|
X
|
||||||||||||||
FORMATIVO
|
X
|
||||||||||||||
RELEVANTE
|
X
|
||||||||||||||
PRÁCTICO
|
X
|
||||||||||||||
VALORACIÓN CRÍTICA: Parece unha cortametraxe interesante
debido a que ao ser de debuxos aniamados os nenos e mais as nenas entenden
mellor o mensaxe que se lle quere transmitir.
IDEAS QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE SE HA ELEGIDO: A
principal idea que aporta o video e que non se pode discriminar a ninguén por
sr diferente.
NOMBRE DEL RECURSO TIC: IMAXEN
BREVE DESCRIPCIÓN: É unha imaxen na que aparecen nenos de
diferentes nacionalidades e ademáis tamén un neno e unha nena están en silla de
rodas. Nesta imaxen mostrase moi ben como todos os nenos están xuntos,
contentos sen importar as diferencias.
VALORACIÓN TÉCNICA
|
|||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
|
|||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
X
|
||||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
X
|
||||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
X
|
Malo, porque
ao ser unha imaxen non hai nada escrito.
|
|||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
X
|
||||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
X
|
Malo, porque non hai elementos auditivos nin sonoros
debido a que é unha imaxen.
|
|||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
X
|
||||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
|
|||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
|
|||||
ATRACTIVO
|
X
|
||||||||||||||
MOTIVADOR
|
X
|
||||||||||||||
INNOVADOR
|
X
|
||||||||||||||
CREATIVO
|
X
|
||||||||||||||
INCLUSIVO
|
X
|
||||||||||||||
FORMATIVO
|
X
|
Creo que é moi formativo porque na miña opinión mostra moi ben as diferenzas sobre a diversidade.
|
|||||||||||||
RELEVANTE
|
X
|
||||||||||||||
PRÁCTICO
|
X
|
||||||||||||||
VALORACIÓN CRÍTICA: Creo que a imaxen reflexa moi ben que non
todos somos iguais e que non por iso debemos discriminar a nadie.
IDEAS QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE SE HA ELEGIDO: Pois que
en moitas aulas actuais hai persoas diferentes.
NOMBRE DEL RECURSO TIC: PRENSA DIXITAL
BREVE DESCRIPCIÓN: É un artigo que explica algún conceptos
dunha serie de transtornos , para ser mais exacto a dislexia, o déficit de
atención e o transtorno de Asperger. Tamén mostra como a familia e mais os
profesores poden axudar a que esas persoas poidan levar unha vida sen
problemas.
VALORACIÓN TÉCNICA
|
|||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
|
|||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
X
|
||||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
X
|
||||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
X
|
Pareceme que esta moi ben escrito e que ten unha linguaxe moi sinxela.
|
|||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
X
|
||||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
X
|
||||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
X
|
||||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
|
|||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
|
|||||
ATRACTIVO
|
X
|
||||||||||||||
MOTIVADOR
|
X
|
Pareceme que o artgo é moi motivador para aquelas persoas que teñan ou coñezan persoas con algunha de estas necesidades.
|
|||||||||||||
INNOVADOR
|
X
|
||||||||||||||
CREATIVO
|
X
|
||||||||||||||
INCLUSIVO
|
X
|
||||||||||||||
FORMATIVO
|
X
|
É moi formativo para que todas as persoas poidamos ter algún coñecementos básico sobre eses transtornos.
|
|||||||||||||
RELEVANTE
|
X
|
||||||||||||||
PRÁCTICO
|
X
|
||||||||||||||
VALORACIÓN CRÍTICA: Creo que o artigo é interesante e moi
informativo sobre eses problemas.
IDEAS QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE SE HA ELEGIDO: Como as
familias e mais os profesores poden axudar a esas persoas e entender un pouco
mellor eses transtornos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario