Recursos TIC.
Ola de novo !!!!!nesta entrada vou falar sobre
unha curtametraxe de debuxos animados que me parece moi interesante sobre o tema
principal deste blog.
O corto recibe o nome de “Mouse for Sale” o vídeo ten lugar nunha tenda onde se
venden animais e o protagonista é un rato que ten una gran
característica física ,ten unas grandes orellas polo que ningún cliente o quere
mercar polo que este atópase moi triste,pero un día un neno con esa mesma
característica ca el o mercou polo que os dous se sentiron identificados e non
se avergoñaron por ter esa característica . Eu considero que esta curtametraxe
é moi relevante xa que mostra que aínda que sexamos diferentes debemos
valorarnos a nos mesmos e querernos como tal e non sentirnos mal por ter algún
característica especial.Pois cada persoa
ten as súas características físicas e persoais que o define como tal ,ademais ninguén é perfecto,na imperfección atópase a
beleza.
Quen lle queira votar un ollo a esta
curtametraxe aquí está o link,recoméndovolo!!
Agora vou falar dunha Guía TIC para persoas
con TEA (Trastorno Espectro Autista),esta guía elaborada polo do Goberno de
España,concretamente pertence o Ministerio de Educación Cultura e Deporte.Esta
ferramenta ten una estrutura moi sinxela
así como o seu acceso,para que as familias e os profesionais que participan nos procesos de aprendizaxe
dos individuos con TEA poidan coñeceer os recursos dispoñibles nas TIC e lles facilite a vida as persoas con TEA e quén os axuda.Considero que este recurso é moieficiente xa que permite un aumento
de comunicación polo que da lugar a unha mellor inclusión social destas persoas,tamén
é unha ferramenta moi útil para os achegados a estas persoas pois facilítalle a súa labor.
Quen este interesado nesta guía podedes premer neste link e tendes acceso a ela onde podedes observar como é o seu sinxelo uso.
http://www.guiatictea.org/#
De seguido vou comentar unha foto que vai moi
acorde con tema atención a diversidade,pois como futuros docentes cando
impartamos clase podemos fomentar a integración de persoas con calquera tipo de
trastorno ou discapacidade así como adaptar o temario as súas limitación para
así facilitarlles a súa aprendizaxe e
que a súa estancia na escola sexa o máis amena
posible. É importante traballar frecuentemente en grupo para que os nenos
e nenas se axuden entre eles e aprendan a cooperar e así estar máis unidos ,grazas a este método
podemos ensinarlle moitos valores como a amabilidade
compañeirismo,bondade,humildade,cooperación..
FICHA
PARA EL ANÁLISIS DE RECURSOS TIC
NOMBRE DEL RECURSO TIC: Curtrametraxe
BREVE DESCRIPCIÓN: .O corto recibe o nome de “Mouse for Sale” o vídeo ten lugar nunha tenda onde se
venden animais e o protagonista é un rato que ten una gran
característica física ,ten unas grandes orellas polo que ningún cliente o quere
mercar polo que este atópase moi triste,pero un día un neno con esa mesma característica
ca el o mercou polo que os dous se sentiron identificados e non se avergoñaron
por ter esa característica.
VALORACIÓN TÉCNICA
|
|||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
|
|||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
x
|
||||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
x
|
||||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS
TEXTUALES
|
x
|
Non usa texto
|
|||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
x
|
As imaxes son moi claras
|
|||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS
SONOROS
|
x
|
||||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
x
|
Para nenos e nenas de etapa de
infantil
|
|||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
|
|||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
|
|||||
ATRACTIVO
|
x
|
É moi motivador para esas persoas que se sintan diferentes
|
|||||||||||||
MOTIVADOR
|
x
|
||||||||||||||
INNOVADOR
|
x
|
||||||||||||||
CREATIVO
|
x
|
||||||||||||||
INCLUSIVO
|
x
|
Mostra o obxectivo principal deste
blog
|
|||||||||||||
FORMATIVO
|
x
|
||||||||||||||
RELEVANTE
|
|||||||||||||||
PRÁCTICO
|
x
|
É moi práctico para usar nas aulas
|
|||||||||||||
VALORACIÓN CRÍTICA: Parceme unha
ferramente moi útil sobre todo para a etapa de Educación Primaria e Infantil.
IDEAS QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE
SE HA ELEGIDO: É moi bi para o noso
Proxecto Final xa que o noso Proxecto é
sobre a televisión infantil polo que este é a mellor ferramenta.
FICHA
PARA EL ANÁLISIS DE RECURSOS TIC
NOMBRE DEL RECURSO TIC: Guía TIC
para persoas con TEA
ENLACE: http://www.guiatictea.org/#
BREVE DESCRIPCIÓN: esta
guía elaborada polo do Goberno de España,concretamente pertence o Ministerio de
Educación Cultura e Deporte.Esta ferramenta
ten una estrutura moi sinxela así como o seu acceso,para que as familias
e os profesionais que participan nos
procesos de aprendizaxe dos individuos
con TEA poidan coñecer os
recursos dispoñibles en TIC e lles facilite a vida as persoas con TEA e quen os axuda.
VALORACIÓN TÉCNICA
|
|||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
|
|||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
x
|
Ten un deseño é moi orixinal
|
|||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
x
|
Ten un uso moi sinxelo
|
|||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
x
|
||||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
x
|
||||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
x
|
||||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
x
|
É excepcional
|
|||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
|
|||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
|
|||||
ATRACTIVO
|
x
|
||||||||||||||
MOTIVADOR
|
x
|
||||||||||||||
INNOVADOR
|
x
|
||||||||||||||
CREATIVO
|
x
|
||||||||||||||
INCLUSIVO
|
x
|
||||||||||||||
FORMATIVO
|
x
|
||||||||||||||
RELEVANTE
|
x
|
||||||||||||||
PRÁCTICO
|
x
|
||||||||||||||
VALORACIÓN CRÍTICA: Considero que
é unha ferramenta moi útil pois axuda as
persoas con TEA e os seu achegados e así facilitarle a súa vida
IDEAS QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE
SE HA ELEGIDO: Aporta moitas ideas para
traballar e facilitarlle a vida a estas
persoas xa que é o noso obxectivo principal
FICHA
PARA EL ANÁLISIS DE RECURSOS TIC
NOMBRE DEL RECURSO TIC: Imaxe
ENLACE: http://upr.libguides.com/sobre_discapacidad
BREVE DESCRIPCIÓN: Imaxe na que se
mostra dos nenos interactuando entre eles salvando a súas diferenzas.
VALORACIÓN TÉCNICA
|
|||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
|
|||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
x
|
||||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
x
|
É moi sinxelo o seu uso
|
|||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
x
|
Non ten
|
|||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
x
|
||||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
x
|
Non usa
|
|||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
x
|
||||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
|
|||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
|
|||||
ATRACTIVO
|
x
|
||||||||||||||
MOTIVADOR
|
x
|
||||||||||||||
INNOVADOR
|
x
|
||||||||||||||
CREATIVO
|
x
|
||||||||||||||
INCLUSIVO
|
x
|
É moi imclusivo para todas as persoas
|
|||||||||||||
FORMATIVO
|
x
|
||||||||||||||
RELEVANTE
|
x
|
||||||||||||||
PRÁCTICO
|
x
|
||||||||||||||
VALORACIÓN CRÍTICA: Considero que é un
recurso sinxelo que permite realizar
numerosas actividades
IDEAS
QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE SE HA ELEGIDO: Observando a imaxe os nenos nenas poderían pensar actividades inclusivas para todos e así divertirse xuntos todos
No hay comentarios:
Publicar un comentario